logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Маркетингові компетентності викладачів та студентів КНТЕУ в обговоренні актуальних проблем суспільства

Загальна інформація

     17 жовтня  в УНІА «УкрІнформ»  відбулася прес-конференція на тему «Маркетингові дослідження в Україні: вижити сьогодні, щоб сприяти процвітанню держави завтра». Співорганізатором конференції виступив КНТЕУ. Серед основних спікерів були представники найбільших українських дослідницьких компаній: Наталія Бухалова – заступник генерального директора UMG International, Станіслав Чиглінцев – генеральний директор MASMI Ukraine, Андрій Длігач – генеральний директор групи компаній Advanter Group, Олексій Ляшенко – керівник відділу якісних досліджень компанії Research & Branding Group. Активну роль у прес-конференції у якості спікера взяв також гість Університету Хенрік Данусевич (Henriks Danusеvics) – президент Торговельної палати Латвії. Модератором прес-конференції виступив Євген Ромат – завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, головний редактор журналу «Маркетингові дослідження в Україні».

     Учасники прес-конференції обговорили особливості сучасного стану ринку маркетингових досліджень в Україні та шляхи виходу з кризи. Було також анонсовано проведення 23 жовтня ц.р. найбільшої в країні Міжнародної науково-практичної конференції з вказаної проблематики – «Маркетингові дослідження: інструменти та технології» (Re:Мark-2014). Її співорганізатором вже не перший рік виступає КНТЕУ. Слід зазначити, що цей форум став традиційним і пройде в одинадцятий раз.

     Прес-конференцію висвітлювала група з UBR – основного телеканалу, що працює для бізнес-аудиторії в Україні. За матеріалами прес-конференції планується великий тематичний сюжет у вечірній програмі 20 жовтня ц.р.

     Активну участь у прес-конференції взяли викладачі та студенти ФЕМП КНТЕУ (спеціальність «Реклама і зв'язки з громадськістю»). При цьому вони не тільки уважно спостерігали за перебігом дискусії, що вели визнані фахівці, але й мали можливість задати питання спікерам.

     Цього ж дня відбулось практичне заняття-семінар з висвітлення питань подолання бідності в Україні й у світі в цілому. Захід був організований під егідою Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, Програми розвитку ООН в Україні та Української асоціації видавців періодичної преси. Організатори присвятили семінар Міжнародному дню боротьби з бідністю. Перед журналістами й редакторами відділів українських ЗМІ виступили з доповідями провідні українські експерти з питань соціального розвитку, соціальної політики та  демографічних процесів. 

     У заході взяли участь п’ять студентів ФЕМП КНТЕУ, членів Медіа Клубу Університету, що навчаються за спеціальністю «Реклама і зв'язки з громадськістю» (галузь знань «Журналістика та інформація»).

     За словами однієї з учасниць семінару студентки 2-го курсу ФЕМП Каті Турчиної, участь у такому серйозному професійному заході разом й на рівні з фаховими спеціалістами надає, з одного боку, натхнення в оволодінні професійними знаннями, а з іншого – усвідомлення того, наскільки важливою для розбудови демократії та сучасних соціальних відносин в країні є професія журналіста. За словами Каті, після відвідування заходів такого рівня починаєш розуміти ступінь власної відповідальності перед професією, яку обрав.

    

17.10.2014
adv
3089
остання редакція 17.10.2014
Vita