logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Дискусійна платформа «Застосування педагогічних технологій для студентів, які навчаються за іншомовними програмами» та круглий стіл «Проблеми та перспективи викладання англомовних дисциплін у навчальному процесі»

Загальна інформація

17 жовтня 2014 року в Київському національному торговельно-економічному університеті у форматі роботи Міжнародної науково-методичної конференції «SMART-ОСВІТА: ресурси та перспективи» вперше відбулася дискусійна платформа на тему «Застосування педагогічних технологій для студентів, які навчаються за іншомовними програмами» і круглий стіл «Проблеми та перспективи викладання англомовних дисциплін у навчальному процесі».

Педагоги, які викладають професійно-орієнтовані дисципліни для студентів, що навчаються за англомовними магістерськими програмами «Менеджмент ЗЕД», «Міжнародна економіка», «Менеджмент туристичного бізнесу», «Менеджмент організацій торгівлі», «Фінанси підприємства» та «Туризмознавство» провели дискусії та обговорили проблемні питання, які виникають під час викладання дисциплін англійською мовою, зокрема:

– методологічні підходи до активізації навчання студентів на іншомовних програмах;

– методичне забезпечення підготовки студентів англомовних магістерських програм;

– використання інтерактивних методів навчання на практичних заняттях;

– практична реалізація інноваційних педагогічних технологій під час викладання англомовних програм;

– вимоги до виконання англомовних дипломних робіт, структури їх планів;

– напрямки удосконалення методики викладання комплексу фінансових дисциплін;

– пошук ефективних інструментів взаємодії викладача та аудиторії.

Учасники дискусійної платформи детально обговорили актуальні проблеми та подальші напрямки співпраці, поставили завдання з усіх дискусійних пунктів та запропонували надалі обговорювати методичні, дидактичні та педагогічні аспекти викладання на англомовних програмах. Рекомендації, розглянуті в рамках круглих столів, будуть надіслані всім викладачам, задіяним в англомовному процесі.

17.10.2014
Vita
2113
остання редакція 17.10.2014
annzo