logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита лекція ІТ-директора компанії Cyber Bionic Systematics Олександра Марченка

Загальна інформація

18 березня 2015 року Наукове товариство студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених КНТЕУ у рамках Консумерського фестивалю ініціювало проведення відкритої лекції  ІТ-директора компанії CyberBionicSystematics Олександра Марченка «Правила комунікації з замовниками внутрішніми і зовнішніми».

Обговорення стосувались важливих напрямків побудови клієнтоорієнтованих бізнес-процесів:

- правила комунікації з Замовником,
- ведення корпоративної переписки з внутрішніми і зовнішніми Замовниками,
- особливості ескалації питань,
- безпечне управління листуванням в середовищі MS Outlook,
- тонкощі планування та ведення переговорів з клієнтами.

Лекція ІТ-директора компанії Cyber Bionic Systematics Олександра Марченка викликала велику зацікавленість у активістів Наукового товариства, лектор отримав запрошення прочитати ще один семінар для Наукового товариства з «Управління проектами».

Партнерство бізнесу та університету має велику ефективність у формуванні високопрофесійних сучасних фахівців для національної економіки. 

17.03.2015
adv
2764
остання редакція 25.03.2015
adv