logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Квест: «Хімія харчових продуктів. Здорова їжа, здоровий спосіб життя»

Загальна інформація

21 травня 2015 року в рамках впровадження білінгвального навчання з використанням англомовних навчальних посібників, відбувся квест  «Хімія харчових продуктів. Здорова їжа, здоровий спосіб життя» (Quest  Chemisry of Food Products. Healthy food, healthy lifestyle).

Модератор: старший викладач кафедри товарознавства та експертизи  харчових продуктів Чикун Надія Юріївна

Науковий консультант:  доцент, к.х.н. Пасальський  Богдан Кирилович

Учасники: активісти студентського наукового товариства «Хіміки КНТЕУ»,   студенти 1 курсу 2-7 групи ФТТП, 1 курс 6 група ФРГТБ;

Присутні:

  • Декан ФТТП к.х.н., доцент  Осика Віктор Анатолійович,
  • зав. кафедри товарознавства та експертизи харчових продуктів д.т.н., професор Белінська Світлана Омелянівна,
  • к.т.н., доцент кафедри товарознавства та експертизи непродовольчих товарів Глушкова Тетяна Геннадіївна.

Відповідальна за організацію та проведення від СНТ «Хіміки КНТЕУ» Мельник Софія, ФТТП, 2 курс, 3 група.

Девіз: Допомагаємо ефективно навчатися.

Мета проведення  квесту:

  • активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів;
  • формування стійкого інтересу до вивчення хімічних дисциплін;
  • розвиток універсальних форм розумової діяльності студентів в контексті  вивчення хімії (пошук інформації, аналіз, синтез, індукція, систематизація, порівняння, логічні висновки);
  • поєднання новітніх та традиційних дидактичних засобів навчання;
  • формування здорового способу життя студентської молоді як потреби через знання хімічних дисциплін.

Контент заходу:

  • актуальність вивчення хімічного складу харчових продуктів;
  • порівняння хімічного складу харчових продуктів;
  • фізико-хімічні методи їх  дослідження для оцінки якості та безпечності;
  • вибір продуктів для здорового харчування;
  • здоровий спосіб життя.

В проведені заходу взяли участь активісти з презентаціями, всі присутні були залучені до конкурсів. Такий інноваційний підхід до  актуалізації вже набутих знань та формування  стійкого інтересу до поглибленого вивчення навчальних дисциплін є своєчасним. Впровадження   інтерактивних методів навчання, в тому числі  квесту, сприяє створенню умов для реалізації творчого потенціалу студента як суб’єкта навчального процесу у відповідності до парадигми особистісно-орієнтованої освіти.

21.05.2015
adv
3480
остання редакція 21.05.2015
adv