З липня на офіційному сайті КНТЕУ розпочав роботу чат для спілкування в режимі питання-відповідь
Загальна інформація
На сайті
КНТЕУ вперше серед ВНЗ України у тестовому режимі запрацював новий
сервіс, який допоможе абітурієнтам отримувати оперативну інформацію
про вступну кампанію-2015.
Зайшовши на сторінку knteu.kiev.ua зверніть увагу на діалогове
вікно у правій частині сайту.
Через діалогове вікно користувач може поставити питання та отримати
необхідну інформацію у режимі реального часу.
Перевагою
нового сервісу є те, що абітурієнтам не потрібно очікувати на
телефонній лінії, доки звільниться оператор. Відповіді на питання,
які задають абітурієнти обробляються програмно ("роботом") за
спеціальним алгоритмом і видається релевантна
відповідь. Якщо
ж питання потребує більш детального вивчення, користувачу
рекомендують оформити звернення у розділі "Зворотній
зв'язок". У цьому випадку, відповідь прийде на вказану
користувачем електронну адресу або йому зателефонують.
Нагадуємо, що поки що сервіс працює у тестовому режимі до усунення усіх зауважень.
Дякуємо за розуміння!
Якщо у Вас виникли пропозиції щодо роботи чату надсилайте їх на адресу adv@knteu.kiev.ua
За інформацією відділу маркетингу і зв'язків з громадськістю