logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Вебінар «Можливості та обмеження впровадження інноваційного маркетингу на міжнародному фармацевтичному ринку»

Загальна інформація

 8 жовтня 2024 року

 12:05

 платформа ZOOM (посилання)

  • Ідентифікатор конференції: 873 8385 8484
  • Пароль: 761625

  Тетяна Жолуденко, Виконавчий директор Медикал Дата Менеджмент, МВА. Практик фармацевтичного маркетингу з понад 20-річним досвідом та компетенціями як в В2В так і В2С, Rx та ОТС сегментах. Керівник однієї з найбільших фарммаркетингових агенцій України (яка представлена на ринках України, Польщі, Казахстану, Узбекистану).

Медикал Дата Менеджмент і ГК Проксіма – №1 на ринку досліджень в Україні за результатами 2023 року за даними Української асоціації маркетингу.

-

 Детальніше про захід:

Фармацевтичний ринок є надзвичайно соціально значимим з огляду на його вирішальний вплив на охорону здоров’я кожної країни. Саме доступ до інноваційних технологій лікування визначає тривалість та якість життя людей, особливо під час пандемій, воєн та інших соціальних катаклізмів. Маркетинг на міжнародному фармацевтичному ринку є рушійною силою задоволення потреб у якісному медичному забезпеченні та потребує впровадження інноваційних підходів.  

Ми поговоримо про поточний ландшафт міжнародного фармацевтичного ринку, прогнози, тренди та перспективи його розвитку. Детальніше зупинимось на можливостях та обмеженнях щодо впровадження інновацій до комплексу маркетингу міжнародному фармацевтичному ринку та ринку України.


Контакти організаторів

Корж Марина Володимирівна

  E-mail: m. korzh@knute.edu.ua

01.10.2024
43630
335
остання редакція 08.10.2024
43630