logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

VIII щорічний конгрес індустрії ритейлу Retail Expo 2024 – нові перспективи співпраці зі стейкґолдерами

Загальна інформація

Розвиваємося професійно разом із практиками, надаємо найактуальніші знання студентам, щоб підготувати найзатребуваніших фахівців.

Учасники університетської спільноти у складі деканів, завідувачів кафедр, директорів центрів, науково-педагогічних працівників на чолі з ректором Мазаракі Анатолієм Антоновичем 30–31 жовтня 2024 року взяли участь у VIII щорічному конгресі індустрії ритейлу Retail Expo 2024. Протягом двох інформативно-насичених днів відбулися дискусії щодо сьогодення та майбутнього українського ритейлу. Керівники ритейл-компаній обговорили з учасниками виклики та можливості в умовах війни.

Учасники конгресу працювали у секціях за напрямами:

  • «Перспективні проєкти ритейл-ринку»;
  • «Подвійна сила ШІ в маркетингу: прогнозуючі та модеруючі моделі»;
  • «Інструменти автоматизації, які допоможуть бізнесу заощадити»;
  • «Адаптивний маркетинг: як знаходити підхід до вразливого споживача».

Інноваційними кейсами поділилися з учасниками спікери від EVA, МЕТРО Україна, Фокстрот, COMFY, Сільпо, VARUS, AUCHAN. Представники університету дізналися про унікальні концепти магазинів в Україні, впровадження нових технологій, які стають трендовими.

Жвава дискусія відбулася і під час обговорення питання споживання в умовах тривалої невизначеності. Експерти розповідали про те, як передбачити потреби та впливи на кошик споживача і як продавати маловмотивованому споживачеві.

ТОР-обговоренням була тема кадрового дефіциту у ритейлі та стратегії подолання пов’язаних із цим викликів. У дискусії взяли участь директори з персоналу ГК АЛЛО, АВРОРА, SUZIRIA GROUР, АТБ-Маркет, JYSK Ukraine, PUMA Ukraine, які наголосили на цінності людського капіталу, особливо у нинішніх реаліях, та важливості фокусування на розвитку і навчанні персоналу, зазначивши, що нині трендом є  надавання людям можливості набувати якомога більше навичок.

Учасники конгресу отримали корисні рекомендації від гуру торгівлі про те, як зменшити плинність кадрів та які методи залучення й утримання співробітників застосовувати.

Велику зацікавленість серед представників бізнесу викликала доповідь ректора ДТЕУ Мазаракі Анатолія Антоновича про співпрацю з бізнесом та сучасні методи підготовки фахівців для сфери торгівлі. Ректор зазначив, що університет має багато партнерів, які залучаються до практичної підготовки здобувачів, актуалізації контенту дисциплін, формування освітніх програм. Стейкґолдери беруть участь у освітньому процесі через гостьові лекції, майстер-класи, ментерство у Навчально-науковому центрі бізнес-симуляції, сприяють кар’єрній грамотності студентів і працевлаштуванню випускників.

Анатолій Антонович запросив представників бізнесу до системної співпраці з підготовки майбутніх фахівців для торговельної сфери.

Актуальні тематики і сучасні знання професійного івенту будуть застосовані учасниками в освітньому процесі, що сприятиме якісній підготовці здобувачів вищої освіти і забезпечить фаховість кадрів для сфери торгівлі.

Разом працюємо для нинішнього і майбутнього поколінь!

Оксана Назаренко, 
директор центру розвитку кар’єри

31.10.2024
43630
198
остання редакція 05.11.2024
43630