Гостьова лекція бізнес-тренерки та коуча Марини Маслової про створення особистого бренду та мотивацію
Загальна інформація
У Державному торговельно-економічному університеті 12 листопада 2024 року відбулася гостьова лекція на тему «Як створити особистий бренд і не загубити себе: мотивація, яка дійсно працює». Лекцію провела Марина Маслова – викладачка з менеджменту та сталих стратегій, MBA, бізнес-консультант, ICF Coach, екс-керівниця програми Executive MBA у Києво-Могилянській бізнес-школі, співзасновниця Інституту сталих стратегій та Earth Day Ukraine, CEO & Managing Partner Ukrainian Food Valley Consulting, директорка часопису kmbs Alumni Magazine.
Лекцію організовано для студентів різних курсів, які навчаються за спеціальністю «Журналістика», за ініціативи кандидата філологічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами Євгена Шкурова у межах дисциплін «Маркетингові комунікації» та «Масові комунікації». Зустріч відбулася у змішаному офлайн-онлайн форматі із дотриманням вимог безпеки.
Під час лекції Марина Маслова торкнулася актуальних тем, пов’язаних зі створенням особистого бренду в сучасному світі. Вона зазначила, як важливо зберегти свою автентичність, не перетворюючись на штучний проєкт, що відповідає чужим очікуванням. Обговорювали також роль мотивації у досягненні успіху, акцентуючи на тому, що натхнення не завжди є передумовою для продуктивної роботи та навчання, шляхів створення власного бізнесу, навичок для успішної кар’єри.
Здобувачі вищої освіти мали можливість дізнатися більше про професійний розвиток, початок шляху фахівця, побудову особистого бренду, важливість внутрішнього балансу, а також про розвиток бізнесу та довіру клієнтів. До зустрічі приєдналися і викладачі кафедри журналістики, серед яких доктор філософських наук, професор Ольга Добродум, кандидат філологічних наук, доцент Марина Ковінько та кандидат економічних наук, доцент Дмитро Яцюк.
Лекція викликала активну дискусію серед студентів. Їх зацікавили поради з мотивації, створення бізнесу, збереження внутрішнього балансу та подолання зовнішніх очікувань у світі, де особистий бренд став частиною професійного образу.
Дякуємо Марині Масловій за надихаючу лекцію та цінні поради.
Євген Шкуров,
кандидат філологічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами