logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Урочисте нагородження переможців ХІІ Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами

Загальна інформація

У рамках Global Trade Day 22 листопада 2024 року в залі засідання ректорату ДТЕУ відбулось урочисте нагородження дипломами, грамотами, подарунками від університету та партнерів конкурсу й організаторів переможців ХІІ Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами.

Щороку в Державному  торговельно-економічному університеті за ініціативою ректора Анатолія Мазаракі, доктора економічних наук, професора, та сприяння кафедри журналістики та реклами проводиться всеукраїнський конкурс.

Для урочистого відкриття та нагородження переможців у цьому році запрошено першого проректора з науково-педагогічної роботи Наталію Притульську, доктора технічних наук, професора.

У вітальному слові, звертаючись до учасників заходу, було акцентовано увагу на важливості проведення цього грандіозного традиційний конкурсу, оскільки мета зібрання – підвищити рівень підготовки майбутніх фахівців для сфери реклами, зв’язків із громадськістю, маркетингу та суміжних спеціальностей, відпрацювання ними навичок розроблення ідей рекламних матеріалів та їх втілення за допомогою сучасних графічних редакторів, програм монтажу й відео.

Цього року на ХІІ Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами було подано понад 600 робіт. Учасники заходу – здобувачі вищої освіти та юніори.

Конкурс-2024 тримає лідируючі позиції щороку:  16 закладів вищої освіти  України,  найкращі факультети ДТЕУ, представники коледжів, а також юніори шкіл, гімназій та ліцеїв.

Основні учасники:

  • Державний торговельно-економічний університет (ДТЕУ);
  • Тернопільський фаховий коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя;
  • ВТЕІ ДТЕУ Вінницький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету;
  • Запорізький національний університет;
  • Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука;
  • Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»;
  • Національний університет харчових технологій;
  • Навчально-науковий інститут економіки і управління; 
  • Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету;
  • Дніпровський державний аграрно-економічний університет (ДДАЕУ);
  • Волинський національний університет імені Лесі Українки (Луцьк);
  • Львівський торговельно-економічний університет (ЛТЕУ);
  • Національний авіаційний університет (НАУ);
  • Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (НТУ ХПІ);
  • Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу;
  • Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.

Школи, ліцеї та гімназії:

  • Лохвицька ЗОШ 1-3 ступенів №2;
  • Ліцей 129, м. Київ;
  • Економіко-правовий ліцей Деснянського району, м. Київ;
  • ТОВ «Ліго-школа»;
  • Гімназія міжнародних відносин №323;
  • Навчально-виховний комплекс №176;
  • Ліцей 191 ім. П. Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземної мови;
  • Загальноосвітня школа №222, м. Київ;
  • Спеціалізована школа №124 м. Києва з поглибленим вивченням інформаційних технологій.

Визначення кращих творчих робіт провели відомі члени журі:

  • Мазаракі Анатолій, ректор Державного торговельно-економічного університету, д-р екон. наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки;
  • Янков Ілля, незалежний креативний директор, засновник Yankov Club,  перше в Україні золото Cannes Lions, 12+ європейських нагород, креатив для Snickers, Pepsi, Lexus, Toyota, Сільпо, Sense Bank;
  • Петрусяк Михайло, креативний директор Publicis Ukraine;
  • Бучинська Олена, голова Київського Регіонального Представництва ІГКР (Індустріального гендерного комітету реклами), канд. екон. наук, доцент;
  • Ілля Божко, копірайтер BRAIN TANK;
  • Данило Тертичний, креативний директор R agencу;
  • Данило Колесников, CEO Nicom Ukraine;
  • Делюков Олексій, директор дослідницької агенції «Reasearch.ua»;
  • Попель Анатолій, засновник та керівник CASES та Креативної Практики;
  • Добровольська Вікторія, директор з репертуару мережі кінотеатрів «Оскар»;
  • Жупікова Олена, засновниця компанії |KA Group;
  • Колейчик Оксана, власник українського бренду взуття «Взутік»;
  • Хомік Наталія, директор з маркетингу мережі шопінг-центрів «Територія мінімальних цін»;
  • Христина Максимець, керівник відділу стратегічного маркетингу в Ardis Group;
  • Анастасія Рубцова, лідер команди PR у ProCheese, Ardis Group;
  • Родіонова Євгенія, засновниця агенції диджитал-маркетингу «Content.UA»;
  • Лєжнєв Олександр, доцент кафедри графічного дизайну, кандидат мистецтвознавства з дизайну, заслужений художник України.

На розгляд журі було представлено 600 робіт у 10 номінаціях. Найпопулярнішими стали номінації: «Друкована реклама» (154 роботи), «Інтернет-реклама» (142 роботи), «Відеореклама» (27 робіт), що відображають сучасні тенденції в рекламі. У номінації «Фірмовий стиль» (68 робіт),  «Гендерно-чутлива реклама» (45 робіт), «Проєкт рекламної кампанії» (22 роботи). Реалії воєнного часу відображено в 17 роботах у номінації «Ukrainian Bravery». У номінації «Аудіореклама» – 13 робіт. «Реклама, створена юніорами» – 1.

Шорт-лист конкурсу становив 63 роботи, серед яких визначено переможців:

Номінація «Друкована реклама»
Номінація «Фірмовий стиль»
Номінація  «Відеореклама»
Номінація «Аудіореклама»
Номінація «Інтернет-реклама»
Номінація «Проєкт рекламної кампанії»
Номінація «Гендерно-чутлива реклама»
Номінація  «Вільні. Нескорені. Час переосмислення себе!»
Номінація «Реклама, створена юніорами»

Подарунки від спонсора

  • Усачова Софія Едуардівна, ДТЕУ, ФТМ, 3курс, 11 група, Бренд сиру «Lel`».
  • Файвішенко Єва Ігорівна, ДТЕУ, 1 курс, 5ам група. Цукерки «Jummy Lend».
  • Скрипка Ілля Артемович, ДТЕУ, ФТМ, 3курс, 7 група.  Контент-стратегія «ProCheese».
  • Артюх Анастасія Олегівна, Балазюк Марія Олегівна, ДТЕУ, ФТМ, 3курс, 7 група.  Контент-стратегія «ProCheese».

Гран-Прі – КУБОК РЕКТОРА
отримує команда:

Дозорець Валерія Ігорівна,  Жулей Віталіна Вячеславівна, ФТМ, 1курс, 3м група, Раділова Дарина Вячеславівна, ФЕМП, 2курс, 7мз група, «Сила шести».

Команда також отримала пам’ятну книгу з підписом ректора, особисті запрошення від мережі кінотеатрів «Оскар» на улюблені кінострічки, квитки на подію GET BUSINESS FEST від Екноміка +, сертифікати від українського бренду «Взутік».

НАГОРОДИ ВІД ПАРТНЕРІВ

Конкурс підтримали 17 провідних компаній, які є досвідченими фахівцями у сфері реклами, креативу та зв’язків з громадськістю, а партнерська інтеграція допомогла підсилити репутацію ДТЕУ й підвищити інтерес до конкурсу.

Переможці  Гран Прі отримали доступ до офлайн -та онлайн-подій упродовж року від КА Group та Економіка + та солодкі подарунки – цукерки бренду «Jummy Lend».

Переможці 1-3 ступеня – сертифікати до онлайн-курсів від компанії CASES та Креативної практики, це онлайн-платформи від CASES, що допомагає здобувати освіту та будувати кар’єру в креативних індустріях. Саме тут можна опановувати бажані напрями: від графічного та UX/UI-дизайну до фронтенд-розробки та креативного підприємництва. Курси на платформі поєднують теоретичні модулі з практичними завданнями, які перевіряються рецензентами.

Мережа шопінг-центрів  «Території мінімальних цін» підтримала переможців еко-подарунками.

Всі учасники отримали настрій від компанії Coca-Cola.

Квітковий настрій створювала партнер заходу «Укрфлора».

Із вітальним словом виступила Бучинська Олена, канд. екон. наук, доцент, голова Київського регіонального представництва (Індустріального гендерного комітету реклами), яка як член журі наголосила на високому рівні проведеного конкурсу та побажала успіхів та розвитку.

Окрема подяка за підтримку подарунками від «ProCheese», Ardis Group, гурману сиру та об’єктивність роботи журі – Христині Максимець, керівнику відділу стратегічного маркетингу в Ardis Group та Анастасії Рубцовій, лідеру команди PR в ProCheese, Ardis Group.

Подарунковими сертифікатами від українського бренду взуття «Взутік» нагороджено переможців Гран Прі від СЕО компанії Оксани Колейчик: Дозорець Валерія Ігорівна, Жулей Віталіна Вячеславівна, ФТМ, 1курс, 3м група, Раділова Дарина Вячеславівна, ФЕМП, 2курс, 7мз група, «Сила шести».

Клуб оригінального дозвілля «Київський код» дарує подарунковий сертифікат на екскурсії по місту Києву.

Сертифікати  від Данила Колесникова, CEO Nicom Ukraine, отримали переможці.

Солодкий партнер конкурсу «Jummy Lend».

Від Янкова Іллі, незалежного креативного директора, засновника Yankov Club, Михайла Петрусяка, кративного директора  Publicis Ukraine, агенції диджитал-маркетингу «Content.UA» Родіонової Євгенії, надано  бізнес-консультації та майстер-класи.

Виступи партнерів та стейкголдерів конкурсу торговельної реклами додали атмосфери.

CEO академії  Arbitrage.UP – Андрій Леськів, зазначив високій рівень організації та проведення конкурсу, творчість робіт та креативність ідей, презентував подарунок – курс навчання для переможців Гран Прі.

Окрема подяка тімліду академії  Arbitrage.UP Дмитру Білоцькому за привітання учасників у онлайн-просторі та бажанні подальшої співпраці з Державним торговельно-економічним університетом.

Високий рівень організації конкурсу та майбутніх фахівців у сфері реклами, зв’язків із громадськістю, реалізація  ідей рекламних матеріалів та їх втілення у практичну діяльність підкреслив Нікіта  Васильченко, представник СЕО агенції з Диджитал Маркетингу – WETRUETEAM.

Урочисто нагороджено  грамотою та символом Конкурсу розумної реклами АDMIND XІІ Всеукраїнського конкурсу торговельної реклами:

  • Файвішенко Діану, доктора економічних наук, завідувачку кафедри журналістики та реклами ДТЕУ;
  • Алданькову Галину, кандидата економічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами ДТЕУ, фундатора конкурсу, яка провела онлайн-зустріч та презентацію робіт.

Відзначено керівників номінацій, організаторів конкурсу:

  • Дубовик Тетяну, професора кафедри журналістики та реклами ДТЕУ;
  • Онофрійчук Ірину, професора кафедри журналістики та реклами ДТЕУ;
  • Голік Оксану,  доцента кафедри журналістики та реклами ДТЕУ;
  • Кияницю Євгенію, кандидата наук із соціальних комунікацій, доцента кафедри журналістики та реклами ДТЕУ;
  • Яцюка Дмитра, кандидата економічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ;
  • Бучацьку Ірину, кандидата економічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ;
  • Шкурова Євгена, кандидата філологічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ;
  • Сідєльнікова Данила, PhD з маркетингу, асистента кафедри маркетингу ДТЕУ;
  • Луханіну Катерину, аспіранта кафедри маркетингу ДТЕУ;
  • Брюханову Галину, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ (онлайн).

Ще раз дякуємо організаторам, членам журі за об’єктивну оцінку, а партнерам конкурсу – за натхнення та підтримку!

Окрема подяка Економіка + за допомогу в розміщенні інформації та популяризації події на онлайн-платформах Delo.UA, WoMo, представникам кафедри журналістики та реклами: провідному фахівцю Василю Афанасієнку, голові РСС ФТМ Родіону Захожому, Творчому рекламному об’єднанню студентів: Гелеті Христині, Ірині Крупко,  Єлизаветі Стеценко, Антону Галичому, Анастасії Ромашко, а також за оперативність та допомогу – Світлані Бойко, Галині Поліщук, популяризацію університету у соціальних мережах – Катерині Федоришиній, Євгену Шкурову.

Тематичні фотозони, офлайн-виставка робіт та онлайн-посилання на віртуальну галерею робіт створили атмосферу свята, подарували багато яскравих емоцій та позитивний настрій!

Чекаємо всіх на 13-му Всеукраїнському конкурсі торговельної реклами!

Більш детальну інформацію про конкурс можна знайти за посиланням.

Фото Вавіліна Анастасія

    

Згуртований ДТЕУ. Разом ми сила!

Приєднуйся і дій!

Діана Файвішенко, завідувач кафедри журналістики та реклами


ПАРТНЕРИ КОНКУРСУ

22.11.2024
43630
334
остання редакція 04.12.2024
433884