logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Майстер-клас генерального директора рекламної компанії TWIGA UKRAINE Світлани Степаненко

Загальна інформація

Неабиякий інтерес у студентів факультету торгівлі та маркетингу КНТЕУ викликав майстер-клас «Знайти своє місце в рекламному агентстві», що провела в нашому університеті генеральний директор TWIGA Ukraine Світлана Степаненко. Новацією стало те, що цей досвідчений професіонал провела майстер-клас у два етапи.

Перший етап був проведений 26 квітня 2017 року. На першій зустрічі Світлана дала багато цікавої інформації з практики організації роботи рекламного агентства TWIGA Ukraine. Сьогодні – це одна з найбільших комунікаційних незалежних груп на пострадянському просторі. Також спікером розглядалися особливості діяльності спеціалізованих та інтегрованих рекламних агенцій, груп агентств, про професійні вимоги до фахівців, які задіяні в цій галузі, їхні компетенції.

"Родзинкою" першої зустрічі було те, що Світлана Степаненко запропонувала студентам не тільки кейси, але ще й "домашні завдання" у вигляді кількох конкретних запитань.

Студенти КНТЕУ, які прослухали лекцію гендиректора TWIGA Ukraine, серйозно зацікавилися не тільки її змістом, а й можливостями проходження в майбутньому стажування в цій компанії. Це дозволить ефективно задіяти та розкрити свій творчий потенціал у сферах маркетингових комунікацій і сервісів: розробки рекламних стратегій, PR, медіабізнесу тощо.

Друга зустріч Світлани Степаненко зі студентами КНТЕУ в рамках того ж майстер-класу відбулась 17 травня 2017 року. Основна увага цього разу була приділена проблемі організації рекламного проекту. Спікер також вислухала студентів, що вдома опрацювали кейси, та дала свої цінні поради.

Треба відзначити, що обидва рази Світлана змогла зацікавити аудиторію. Студенти брали активну участь у дискусії, поставили безліч питань.

Майстер-клас було організовано з метою створення умов для реалізації випускниками університету можливостей працевлаштування, підвищення їхньої конкурентності шляхом надання їм фахових знань та навичок практиками. Зустріч відбулася в межах інформаційно-дискусійної платформи КНТЕУ «Майстерня професійного зростання».

Майстер-клас авторитетного гуру в галузі рекламного бізнесу обидва рази модерував завідувач кафедри маркетингу та реклами, професор Євген Ромат.

У майстер-класі взяли участь студенти 1-4 курсів ФТМ, які навчаються за спеціальностями «Маркетинг», «Журналістика», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». На зустрічах були присутні також викладачі кафедри маркетингу та реклами – доценти І.О. Бучацька, О.В. Голік, В.М. Гвоздєв, Т.Л. Мітяєва, а також відомий український практик діджитал-реклами О.П. Зарицький.

Слід відзначити, що Світлані Степаненко сподобалися активні студенти ФТМ КНТЕУ. Перевірка домашніх завдань пройшла успішно. Дехто зі студентів висловив бажання пройти стажування в рекламній компанії TWIGA Ukraine.

Наразі розглядається питання про укладення договору про співпрацю між вказаною рекламною компанією та університетом.

Тож будемо чекати на нові зустрічі з професіоналами реклами!

17.05.2017
42265
2361
остання редакція 28.08.2017
redactor