logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Студенти ФЕМП КНТЕУ відвідали Міністерство інформаційної політики України

Загальна інформація

Студенти 2 курсу 11 групи ФЕМП Київського національного торговельно-економічного університету під керівництвом професора кафедри публічного управління та адміністрування Науменко Р. А. 13 травня 2019 року відвідали центральний орган державної влади – Міністерство інформаційної політики України. Навчально-тематичний захід, під час якого студенти мали можливість ознайомитись зі структурою та основними напрямами діяльності, проводився в рамках вивчення дисципліни «Державне управління та місцеве самоврядування».

З оглядовою змістовною лекцією перед студентами виступив помічник держсекретаря, завідувач сектору з питань прогнозування України в світі Ставнійчук Володимир Миколайович, який ознайомив студентів зі структурою Міністерства інформаційної політики України, головним органом у системі центральних органів виконавчої влади у сфері забезпечення інформаційного суверенітету України, зокрема, з питань поширення суспільно важливої інформації в Україні та за її межами, а також забезпечення функціонування державних інформаційних ресурсів. Ці теми викликали неабияку зацікавленість майбутніх фахівців публічного управління.

До обговорення долучилися завідувач сектору стратегічних комунікацій Тарабукін Олексій Юрійович, завідувач сектору інформаційної реінтеграції Криму та Донбасу Литвінов Віктор Петрович, завідувач сектору з питань європейської інтеграції Василенко Людмила Вікторівна, експерт з комунікацій  Association 4U Ілля Удовиченко.

Зустріч проходила у форматі відкритого діалогу - кожен студент мав змогу поставити питання і взяти участь в обговоренні таких важливих тем, як «Європейські цінності та їх імплементація в Україні», «Стратегія інформаційної політики України та концепції інформаційної безпеки держави», «Координація органів влади в питаннях комунікації та поширення інформації» та ін. Учасники отримали на пам’ять логотип бренда UkraineNOW.

Основним логотипом бренду є типографічне поєднання назви країни з основним комунікаційним повідомленням NOW та відповідною піктограмою, що має розповсюджувати «now-філософію» серед українців і мотивувати іноземців познайомитися з Україною та її можливостями вже зараз. Зараз – це найкращий час, щоб подорожувати, інвестувати або «приїхати» з власним бізнесом в Україну.

На завершення всіма учасниками було відзначено актуальність і важливість регулярного проведення таких навчально-тематичних заходів, потребу у їх продовженні, а головне – зацікавленість і професійну спрямованість студентів як майбутніх управлінців.

15.05.2019
42265
771
остання редакція 16.05.2019
Vega