logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Здобувачі вищої освіти КНТЕУ на «Food & NonFoodMaster-2021 і CatManMaster-2021: «Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників»»

Загальна інформація

Здобувачі вищої освіти Київського національного торговельно-економічного університету за сприяння кафедри маркетингу, інформаційної та технічної підтримки кафедри журналістики та реклами взяли участь в організації конференції «Food & NonFoodMaster-2021 і CatManMaster-2021: «Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників»».

14 травня 2021 року відбулась 12-я щорічна Міжнародна практична конференція «Food & NonFoodMaster-2021 і CatManMaster-2021: «Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників»», яка зібрала понад 400 ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників.

На конференції в першому залі «FoodMaster: Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників» поділилися досвідом ТОП-практики України та зарубіжжя:

  • Сергій Євтушенко, власник роздрібної мережі «Червоний маркет», який виступив модератором події.
  • Марина Забарило, комерційний директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK, розповіла про аналітику ринку на тему «Актуальні тренди харчової галузі в 2021 році».
  • Марина Костроміна, Account Director Kantar в Україні стала спікеркою теми «Як змінилась споживча поведінка, як адаптувати бізнес до нової реальності».
  • Євген Тришин, Head of Q-Commerce, Glovo в своєму виступі розповів про такі аспекти: Що таке Q-Commerce і чому вона стає найважливішою частиною діджіталізаціі в ритейлі; Бізнес-модель платформи в ритейлі; Український ринок - тренди; Моделі співпраці рітейлу і Glovo.
  • Вікторія Шило, керівник відділу закупівель товарів FMCG, керівник проєкту «Фермерські Товари», поділась інсайдами своєї компанії на тему: «Ексклюзивні тренди Ашан: смаки світу, веганство, фермерство».
  • Дмитро Морозов, керівник управління по роботі з франчайзі «Миронівський хлібопродукт» взяв фокус на тему «Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміни купівельних переваг»»

У другому залі конференції «CatManMaster: 10 ТОП практик впровадження категорійного менеджменту», ідеї для розвитку категорійного менеджменту представили спікери з 3-х країн:

  • Сергій Цимбал, керівник департаменту навчання і розвитку персоналу «Епіцентр К» став модератором конференції CatManMaster-2021.
  • Ксенії Литвин, керівник департаменту централізації замовлень, ТОВ «Епіцентр К» розкрив тему майстер-класу «Моделі категорійного менеджменту для мультиканального рітейлу».
  • Гульфира Крок, експерт з управління асортиментом і ціноутворенням в ритейлі з Ізраїлю, виступив онлайн з темою: «Структура роздрібного ціноутворення: сучасні підходи та технології».
  • Катерина Богачова - консультант по роздрібній торгівлі, з питань брендингу та мерчендайзингу, поділилась багаторічним досвідом у виступі на тему: «Управління простором торгового залу через викладки на основі ролі категорії»
  • Володимир Бондарєв, керівник управління товарними запасами роздрібної мережі "ЖЖУК", виступив з темою «Аналіз ефективності асортиментної матриці через управління товарними запасами».

Конференція надала можливість здобувачам вищої освіти КНТЕУ:

  • зустрітися з фахівцями, перейняти їх досвід та почути нову корисну інформацію;
  • обмінятися з іншими постачальниками позитивним досвідом співпраці;
  • проаналізувати на основі доповідей експертів тренди та тенденції розвитку основних напрямів діяльності на ринку Food і Nonfood;
  • отримати нові ідеї та інсайди, які зможуть застосувати на практиці;
  • обмінятися досвідом у неформальному спілкування у фотозонах та презентаціях, підготувати питання до спікерів;
  • організувати комунікаційній простір і збудувати конструктивний діалог з дистриб’юторами про співпрацю;
  • познайомитись з кейсами зарубіжних спікерів і досвідом формування асортиментного портфеля;
  • взяти участь в міні-виставці новинок виробників, а також почути рішення для оптимізації бізнесу.

Особлива подяка найкращим представникам студентства у статусі Organize team ТРОС КНТЕУ: Катерині Гнатенко, Андрію Федотову, Марії Ткаченко, Тетяні Троцюк, Ілоні Антонюк, Вікторії Казачковій, керівнику ТРОС кафедри журналістики та реклами Діані Файвішенко та представнику кафедри маркетингу Тетяні Романченко.

Посилання на сайт з докладним описом програми конференції: https://trademaster.ua/sobitia/251

Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень!

Приєднуйся і дій!

17.05.2021
43630
3967
остання редакція 18.05.2021
43630