logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

«SEO-тренди або як AI змінює ринок» гостьова лекція від Артема Пилипця

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті на кафедрі журналістики та реклами для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» відбулася гостьова лекція  керівника відділу просування SEO і засновника проєкту «Школа SEO» – Артема Пилипця.

Основні питання лекції – SEO-тренди, а також вплив та можливості штучного інтелекту в діяльності SEO-спеціалістів.

Під час заняття здобувачі дізналися про основні алгоритми роботи пошукових систем, актуальну специфіку оптимізації і просування сайтів, використання AI для генерації контенту сайтів.

Надана інформація від спікера була надзвичайно цікавою та корисною для кожного здобувача, які активно ставили лектору такі питання: «Чи зможе AI замінити молодих спеціалістів? Які професії в журналістиці, маркетингу будуть актуальними у майбутньому? Як зміниться пошук завдяки AI?». Жодне запитання до спікера не залишилося без відповіді. Це була захоплююча і змістовна лекція, насичена прикладами і кейсами.

Особлива подяка спікеру лекції Артему Пилипцю, а також організатору й модератору  проведення зустрічі  канд. екон. наук, доценту кафедри журналістики та реклами Дмитру Яцюку.

Діана ФАЙВІШЕНКО,
завідувач кафедри журналістки та реклами

16.02.2024
43630
458
остання редакція 21.02.2024
433884