logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита лекція Артема Біденка | «Державний брендинг країн. Вивчення стратегії брендингу для України»

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті за ініціативою кафедри журналістики та реклами в межах дисципліни «Журналістика цифрових ЗМІ» 18 березня 2024 року було проведено відкриту лекцію, на яку запрошено гостя – Артема Біденка, керівника Інституту інформаційної безпеки, українського політика і громадського діяча, політолога, журналіста й волонтера, експерта з питань комунікації проєкту Делегації ЄС в Україні та державного секретаря Міністерства культури й інформаційної політики України.

У своєму публічному виступі «Державний брендинг країн. Вивчення стратегії брендингу для України» експерт з маркетингових і політичних комунікацій Артем Біденко розкрив важливі питання сьогодення України та висвітлення їх за кордоном.

Організатором та модератором проведення зустрічі виступила Ольга Добродум, доктор філософських наук, професор кафедри журналістики та реклами. Захід  відбувся в інтерактивному форматі на платформі Zoom.

Артем Біденко наголосив на тому, що державний брендинг – важливий інструмент для розвитку України, і завдяки правильно розробленій та впровадженій стратегії брендингу, країна може покращити свій імідж на міжнародній арені. Україна унікальна своєю історією, культурою, традиціями, звичаями, видатними історичними пам’ятками. Лектор зосередив увагу на тому, що Україна – це країна з динамічною економікою, сприятливим інвестиційним кліматом, кваліфікованою робочою силою, розвиненим ІТ-сектором, і до того ж – це країна з відкритими, щедрими, гостинними людьми. Україна конче потребує розробки візуальної ідентифікації, враховуючи її логотип (для цього він повинен відображати ключові повідомлення бренду, бути унікальним та пізнаваним, легко запам’ятовуватися), слоган (він має коротко та яскраво формулювати суть бренду, бути привабливим для цільової аудиторії, відрізнятися від слоганів інших країн) та візуальний стиль (може використовувати кольори та образи, які асоціюються з Україною, бути сучасним, привабливим та відрізнятися від візуального стилю інших країн). У кінцевому підсумку, важко не погодитися з тим, що моніторинг та оцінювання результатів мають містити у собі проведення досліджень громадської думки, зокрема вивчення ставлення до України за кордоном, оцінювання ефективності кампаній державного брендингу та аналіз показників туризму й інвестицій, серед складових яких – кількість іноземних туристів, обсяг іноземних інвестицій, зростання експорту української продукції. Пропонуємо наші рекомендації – створити міжвідомчу робочу групу з розроблення та впровадження стратегії брендингу України, залучити до роботи експертів з брендингу та маркетингу, провести широке громадське обговорення стратегії брендингу, виділити необхідні фінансові ресурси для реалізації стратегії.

Із вітальним словом до учасників заходу звернулася завідувач кафедри журналістики та реклами професор Діана Файвішенко, яка зосередила  увагу на тому, що державний брендинг – це комплексний та динамічний процес, що має на меті формування та управління іміджем країни на міжнародній арені, це стратегічний процес, спрямований на створення та управління іміджем країни на міжнародній арені. Він використовується для підвищення впізнаваності країни на світовому ринку, залучення туристів та інвестицій, зміцнення позицій країни в міжнародних відносинах, підвищення конкурентоспроможності країни у глобальному середовищі, створення привабливого іміджу для залучення талантів та інновацій.

Лекція стала мотивуючим напрямом розуміння, що стратегія брендингу для України – визначення цільової аудиторії, серед якої є туристи (сімейний відпочинок, активний відпочинок, культурний туризм, екотуризм), інвестори (іноземні компанії, венчурні інвестори, приватні інвестори) та міжнародні партнери (міжнародні організації, уряди інших країн та громадськість). На нашу думку, впровадження стратегії брендингу може містити в собі підтримку культурних заходів (спонсорство міжнародних фестивалів та конкурсів, організація культурних місцевостей за кордоном, просування українських митців на світовій арені), розвиток туризму (спрощення процедури отримання віз, інвестування в туристичну інфраструктуру, просування унікальних туристичних маршрутів) та співпраця з бізнесом (залучення міжнародних компаній до інвестування в Україну, підтримка українського експорту, створення позитивного іміджу української продукції).

Дякуємо шановному доповідачеві та усім присутнім за інтелектуальні зусилля з осягнення надзвичайно актуальної, важливої та суголосної сучасності тематики брендингу України у світовому співтоваристві!

Згуртований ДТЕУ – разом ми сила!

Разом до перемоги!

    

Ольга Добродум,
професор кафедри журналістики та реклами

18.03.2024
43630
263
остання редакція 22.03.2024
43630